بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
بیشتر مناطق کشور امروز (جمعه) با ماندگاری هوای گرم و جوی پایدار روبرویند اما به سبب تشکیل چرخندی روی اقیانوس هند و حرکت آن به سوی ایران، آسمانی ابری با بارش های پراکنده در مناطق جنوبی کشور رخ می دهد.
تدبیر24»تصاویر دریافتی از ماهواره های هوایی نشان می دهد این چرخند که روی اقیانوس هند تشکیل می شود به سوی پاکستان حرکت می کند.
بر اثر این پدیده، آسمان جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابری می شود و بارش های پراکنده رخ می دهد.
دریای عمان نیز مواج می شود.
چرخند، حرکتی یک توده هوا است که به منطقه جغرافیایی و محدوده انتقالی توده هوا بستگی مستقیم دارد؛ به گونه‌ای که جهت حرکتی یک توده هوا در نیمکره شمالی با جهت حرکتی یک توده هوا در نیمکره جنوبی خلاف هم است.

** ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق
آخرین خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد در سه روز آینده جو پایدار و آرام با ماندگاری هوای گرم را در بیشتر مناطق شاهدیم.
امروز بعد از ظهر در برخی مناطق استان گیلان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
بعداز ظهر فردا (شنبه) وزش باد و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان رخ می دهد.
همچنین در سه روز آتی وزش باد به نسبت شدید در شرق کشور ادامه می یابد که در منطقه زابل با گرد و خاک همراه است.

** آسمان پایتخت
تهران امروز آسمانی صاف دارد که گاهی وزش باد رخ می دهد.
امروز بیشینه دمای هوای تهران به 37 درجه سانتیگراد می رسد.
برچسب ها: تدبیر24 ، هوای گرم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها