بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
پیام سیاسی این ماجرا این است که دولت آقای روحانی نیز پس پرده مبنای قانونی حصر را قبول دارد و به خطرات امنیت ملی "عبور بی هزینه فتنه گران از حصر" واقف است.
تدبیر24» منتقدین: مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت: شورایعالی امنیت ملی در جلسه روز شنبه با حضور آقای روحانی و همه اعضای دولتی -و اتفاقا، بر اساس برخی شنیده ها، بدون حضور برخی فرماندهان نظامی- مصوبه ٥٤٤ خود را که در اسفند ٨٩ و پس از قطعی شدن پیوند فتنه و تروریسم، منجر به حصر موسوی و کروبی شد، حفظ کرده است.

این یعنی، شاید درباره برخی جزئیات تغییراتی ایجاد شود، اما اصل تداوم حصر امری "اجماعی" است و هیچ کس سناریوی بهتری ندارد.

پیام سیاسی این ماجرا این است که دولت آقای روحانی نیز پس پرده مبنای قانونی حصر را قبول دارد و به خطرات امنیت ملی "عبور بی هزینه فتنه گران از حصر" واقف است.

من امیدوارم این پایانی باشد بر کسب و کار عده ای با موضوع حصر. راه حل البته وجود دارد و موسوی، کروبی و خاتمی خود به خوبی می دانند چیست.

برچسب ها: تدبیر24 ، فتنه گران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
2
عجب !
کسی که فکر نکند می شود با بصیرت !!!
هرکه هم اهل فکر و اندیشه باشد باید یا زندان رود ، یا حصر و یا فرار !!!!!!!!!!!!
خدایا از این همه نعمت که به ما ارزانی داشته ای چگونه باید شکر گذار باشیم !!!!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها