بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه پانزدهم شهریور) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
تدبیر24»حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس‌ جمهور در جلسه هیات دولت با تأکید بر اینکه در مناسبات دنیای امروز باید عنصر تهدید حذف گردد، تصریح کرد:  امروز کره شمالی، بخاطر موجودیت خود و در برابر تهدید مسیر کنونی را انتخاب کرده است. واشنگتن مرتباً کره شمالی را تهدید می‌کند و این کشور هم در مقابل بمب‌های جدیدی را آزمایش می‌نماید.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، ولی‌الله سیف رییس کل بانک مرکزی، محمدعلی نجفی، شهردار تهران، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.


دانش‌آموزان هرمزگانی فراموش نمی‌شوند

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که دانش‌آموزان عزیز هرمزگانی و خانواده‌هایشان فراموش نمی‌شوند. اقدامات مربوط به آنها به بخش‌های مختلفی ارتباط دارد که وظایف بین دستگاه‌های مختلف تقسیم شده است.


اظهارات سیف درباره تخصیص منابع بانک‌ها

ولی‌الله سیف، رییس کل بانک مرکزی گفت:تسهیلاتی که نظام بانکی باید بتواند بدهد خیلی بیشتر از این چیزی است که الان پرداخت می‌شود. ما باید منابع محدود را تخصیص بهینه بدهیم تا به جاهایی که بیشترین کمک را به تولید می‌کند برسد.


به عنوان نماینده شهرداران کشور در جلسات هیات دولت حضور دارم

محمدعلی نجفی ، شهردار تهران با بیان اینکه به عنوان نماینده همه شهرداران کشور در جلسات هیات دولت شرکت می‌کنم گفت: در کشور ما حدود ۷۶ درصد از جمعیت شهرنشین هستند بنابراین خیلی مهم است که برنامه‌های توسعه ملی که توسط دولت تنظیم می‌شود با برنامه‌های توسعه شهرداری که توسط شهرداری‌ها تنظیم می‌شود یک هماهنگی داشته باشد.


روحانی هفته آینده به قزاقستان سفر می‌کند

محمود واعظی،رییس دفتر رییس‌جمهور از سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده خبر داد و افزود: در حال طراحی سفر نیویورک رییس‌جمهور هم هستیم و این سفر ان‌شاءالله در هفته آخر شهریور انجام خواهد شد.

در جلسه امروز با تصویب هیات وزیران، روسای کمیسیون های مشترک اقتصادی ایران با ترکیه و آذربایجان تعیین شدند.

همچنین هیات وزیران در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی کارت های هوشمند با محوریت کارت ملی و پرهیز از صدور کارت های متعدد هوشمند، به وزارت کشور ماموریت داد تا نسبت به هماهنگی دستگاه های اجرایی در این خصوص اقدام نماید.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها