بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
رحیمی:
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی از هر قوم، نژاد و مذهب در عرصه‌های مدیریتی در تقویت همبستگی و وحدت ملی تاثیر مستقیمی دارد که نتایج آن را در ارتقای امنیت ملی نشان خواهد داد.

تدبیر24»علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارآمدی و شایستگی افراد و تاثیرگذاری در بهبود شرایط کشور یکی از مولفه‌های مهم در استفاده از نیروها بخصوص در عرصه‌های مدیریتی است، گفت: در انتخاب نیروها بخصوص در عرصه‌های مدیریتی باید مولفه ایجاد همبستگی و تقویت وحدت عمومی کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد که باید افراد صرف نظر از وابستگی های قومی و گرایش‌های مذهبی آنها و با عنایت و توانمندی و شایستگی‌هایشان در عرصه‌های مدیریتی به کار گرفته شوند که طبیعتا این رویکرد در ارتقای همبستگی و تقویت وحدت در کشور تاثیرگذار خواهد بود.

این عضو فراکسیون امید گفت: بر این اساس انتظار می‌رود افراد در هر گرایش و وابستگی قومی و مذهبی در پست‌های مدیریتی کشور به کار گرفته شود، موضوعی که باید مورد توجه حاکمیت و دولت قرار گیرد. طبیعتا در این مسیر استفاده از زنان و جوانان آن هم بدون توجه به سابقه کاری آنها و با عنایت به شایستگی و توانمندی‌شان امری ضروری است که نتیجه آن خدمت به کشور خواهد بود.

رحیمی در پایان و در نتیجه‌گیری گفت که اگر از افراد از هر قوم و مذهبی در عرصه های مختلف کشور بخصوص مدیریتی استفاده شود نه تنها شاهد تقویت همبستگی و وحدت ملی خواهیم بود که ارتقای امنیت ملی در ابعاد داخلی  و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، رحیمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها