بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: برگزاری جشنواره‌ها از جمله جشنواره فیلم سبز یک عامل اساسی در تقویت و ایجاد دغدغه حفظ محیط زیست است.
تدبیر24»رضوان سلماسی با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید برای همه ما مهم باشد، اظهار کرد: همدان به عنوان نگین سبز در سال‌های گذشته در سطح کشور مطرح بوده و به خاطر عدم توجه به محیط زیست آسیب دیده است.

وی افزود: همه مناطق کشور به فراخور دچار آسیب زیست‌محیطی شده‌اند که یکی از دلایل آن این است که محیط زیست در سنوات گذشته اولویت کاری هیچ کدام از نهادها و ارگان‌ها و حتی مردم نبوده است.

سلماسی اضافه کرد: حالا که متوجه شدیم با تخریب محیط زیست سرمایه‌های اجتماعی و منابع حیاتی را از دست می‌دهیم، مباحث حفظ محیط زیست کمی تقویت شده اما هنوز به اندازه کافی حفاظت از محیط زیست به دغدغه عمومی تبدیل نشده است.

وی فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست را وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر دانست و گفت: باید دغدغه‌مندی مردم و شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست را به صورت گسترده در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرد.

وی به موضوع بحران آب نیز گریزی زد و بیان کرد: بحران آب در دهه‌های آینده می‌تواند همه مردم را درگیر کند بنابراین برگزاری چنین جشنواره‌هایی یک عامل اساسی در تقویت و ایجاد دغدغه حفظ محیط زیست است.

این عضو شورای پنجم شهر همدان خواستار شد: برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان در جشنواره فیلم سبز بیشتر انجام شود چرا که اگر این افراد به محیط زیست علاقمند شوند در راستای حفظ آن تلاش خواهند کرد و آنها مدیران و مسئولان آینده کشور هستند که می‌توانند با نگاه محیط زیستی اقدام کنند.

وی برگزاری جشنواره فیلم سبز را لازم و مهم برشمرد و گفت: برای برگزاری این جشنواره و دیگر برنامه‌های محیط زیستی همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و این موضوع را نهادینه کنند تا بیشتر از این محیط زیست را دچار آسیب نکنیم و آینده بهتری برای محیط زیست کشورمان رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها