بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
فدراسیون فوتبال امارات ابراز امیدواری کرد که الاهلی عربستان بتواند نماینده ایران را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.
تدبیر24»جدال تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات و به میزبانی ابوظبی برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال امارات قبل از این دیدار حساس ابراز امیدواری کرد که الاهلی بتواند به پیروزی برسد.

عبدالله بن ناصر، نائب رئیس فدراسیون فوتبال امارات، گفت‌: الاهلی به  امارات آمده است، چرا که اینجا خانه آنهاست و برابر هواداران خودی بازی خواهند کرد. امارات و عربستان یک کشور هستند و افتخار می‌کنیم که میزبان الاهلی هستیم.

او هم‌چنین در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: ما در امارات به الاهلی ایمان داریم و آنها با پیروزی برابر نماینده ایران به جمع چهار تیم راه پیدا خواهند کرد. الاهلی نماینده ما اماراتی‌ها هم به شمار می آید و به حمایت از این تیم می پردازیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها