بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
یک خبرگزاری عراقی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی به منظور دیدار با مقامات کرد به کردستان عراق سفر کرده است.
تدبیر24»رسانه‌های کردی مدعی شدند که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به اقلیم کردستان سفر کرده است و پس از دیدار با برخی مقامات در سلیمانیه راهی اربیل شده است تا در مورد مساله همه پرسی استقلال کردستان با مقامات کرد گفت‌وگو کند.

این رسانه مدعی شده است که سردار سلیمانی تلاش دارد تا بارزانی همه پرسی را لغو کند.

در این گزارش آمده است که ایران مخالف برگزاری همه پرسی و جدایی کردستان از عراق است.

به گزارش ایسنا، مقامات ایرانی به طور صریح و شفاف اعلام کرده‌اند که انجام همه‌پرسی در اقلیم کردستان را در شرایط فعلی منطقه به نفع اکراد عراق و نیز دولت مرکزی نمی‌دانند. در عین حال که این اقدام را در راستای منافع ملی ایران ارزیابی نمی‌کنند.

هم‌چنین کشورهای منطقه از جمله ترکیه،‌ سوریه و نیز آمریکا با انجام این همه‌پرسی مخالفت کرده‌اند.

بر اساس اعلام مقامات کردستان عراق این همه پرسی قرار است سوم مهرماه (25 سپتامبر) برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها