بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
انتشار اسناد درخواست مجوز ساخت پلاسکو
تدبیر24»به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان، این نهاد پس از جلسات متعدد و پیگیری‌ها، اسناد درخواست دستور نقشه و پروانه ساخت، تخریب، گودبرداری، مطالعات مکانیک خاک و تجهیز کارگاه برای اولین بار منتشر می‌نماید.

بنیاد مستضعفان از روزهای ابتدایی این حادثه ناگوار اعلام کرده است که پس از اخذ پروانه، ساختمان پلاسکو را ظرف مدت دو سال می‌سازد.

از اسفندماه سال گذشته و تشکیل کمیته پلاسکو در بنیاد مستضعفان و پیگیری از نهادهای ذی‌ربط من‌جمله شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران، سازمان میراث فرهنگی، دادستانی استان تهران و... مقدمات ساخت به‌طور جدی دنبال شده است.

عزم همه دستگاه‌های ذی‌ربط، صدور مجوز و رعایت حقوق کسبه آسیب دیده پلاسکو، بنیاد مستضعفان، اتاق اصناف و شورای ساختمان پلاسکو را در تسریع ساخت و ادامه فعالیت تجاری کسبه یاری خواهد نمود.


گفتنی است شرکت رامان از شرکت‌های برتر هلدینگ عمران و مسکن بنیاد، نماینده این نهاد جهت پیگیری و ساخت مجدد پلاسکو می‌باشد.


پلاسکو بنیاد مستضعفان


دستور نقشه و پروانه ساخت


پلاسکو بنیاد مستضعفان


درخواست مجوز تخریب و گودبرداری


پلاسکو بنیاد مستضعفان


درخواست مجوز حصارکشی و تجهیز کارگاه


پلاسکو بنیاد مستضعفان


برچسب ها: تدبیر24 ، پلاسکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها