بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
شاید در نگاه اول، بیشتر ما با شنیدن نام پژو 3008، به یاد برادر آن، یعنی 2008 بیفتیم. همان خودرویی که چند وقت اخیر تیتر اخبار رسانه‌‌های ایران شده است اما در حقیقت پژو 3008، خودرویی با مشخصات فنی بالا‌تر و ابعادی بیشتر نسبت به مدل ۲۰۰۸ است.
تدبیر24»این شاسی‌بلند فرانسوی توانسته از دید 58 روزنامه‌نگار حوزه خودرو از 22 کشور اروپایی، خودرو سال شود.

در نمای جلو، چراغ‌های کشیده و زاویه‌دار با خطوط شکسته دیده می‌شود که به جلوپنجره‌ ذوزنقه‌ای نشانه رفته‌‌اند. فرم چراغ‌های مه‌شکن و دریچه‌های هوای زیر سپر، ظاهر یک خودرو اسپرت و جسوری را به ۳۰۰۸ می‌دهد. در نمای کناری شاهد خطوط شانه‌ای سیال و منحنی روی گلگیر و بالای رکاب هستیم. نمای پشتی پژو ۳۰۰۸، حس یک اتومبیل مدرن و امروزی را به بیننده منتقل می‌کند. فرم دیجیتالی درون چراغ‌های عقب، یک‌پارچگی شیشه عقب با شیشه‌های جانبی، خط منحنی بالای سپر، از عناصر تاثیرگذار در جلوه مدرن این اتومبیل است. به‌طور کلی، زبان طراحی پژو ۳۰۰۸ در این ارزیابی، به‌روز و شیک تلقی شده و به لطف همین ویژگی‌ها، توانسته امتیاز بالایی را در این سنجش به خود اختصاص دهد.

در بخش طراحی داخلی، پژو ۳۰۰۸ کابینی دل‌نشین با امکانات رفاهی متنوعی دارد. این خودرو از سبک طراحی i-Cockpit جدید پژو تبیعیت کرده تا سرنشینان حس خوبی هنگام سواری اتومبیل داشته باشند. صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی، فرمان کوچک با کلیدهای مختلف کنترل و سامانه کنترل دنده خودکار از ویژگی‌های این اتومبیل است.

پیشرانه این خودرو، 1.6 لیتر حجم دارد و می‌تواند 165 اسب‌بخار، قدرت تولید کند.

اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر

اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر

اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر

اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر

برچسب ها: تدبیر24 ، پژو 3008
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها