بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از بازنگری در طرح «تدبیر» خبر داد و گفت: شمار مدارس تحت پوشش این طرح در سال تحصیلی جدید به 24 هزار مدرسه خواهد رسید.

تدبیر24»صادق صادقپور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح تدبیر در سال گذشته در بیش از 21 هزار مدرسه به طور کیفی  اجرا شد اظهار کرد: امسال قرار است شمار مدارس تحت پوشش این طرح به 24 هزار مدرسه برسد.

وی افزود: در طرح تدبیرT مدارس درجه بندی نمی‌شوند اما امتیاز هر کدام از آنها مشخص است.

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حسن بزرگ برنامه تدبیر، بهبود فرآیندهای مدیریتی مدرسه است گفت: هر مدیر برنامه‌ای برای اداره مدرسه‌اش می‌نویسد و تا پایان شهریور ماه بر اساس عملکرد خود امتیازاتی را به خود می‌دهد و به منطقه ارسال می‌کند. در آنجا شاخص‌ها بررسی و در طول سال بازرسی‌هایی انجام می‌شود.

صادقپور ادامه داد: در طرح تعالی مشخص می‌شود هر مدرسه در چه شاخص‌های مدیریتی قوی و در کدام ضعیف است و باید از کجا به کجا برسد.

وی گفت که برنامه تدبیر تحت بازنگری قرار گرفته است و برای استان‌ها ارسال شده است. تلاش می‌کنیم به بهبود اداره مدارس از این طریق کمک کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، تدبیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها