بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) این کمیته را تایید کرد.
تدبیر24»مرتضی تورک با تایید خبر دیشب ایسنا درباره حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) کمیته اخلاق اظهار کرد: این بازیکن به همراه وکیل خود در جلسه شنبه کمیته اخلاق حاضر شد.

وی افزود: با توجه به سفر تیم ملی فوتبال به روسیه، مقرر شد طارمی و وکیلش شنبه آینده نیز برای ادای پاره‌ای از توضیحات در جلسه‌ای که به منظور بررسی دلایل محرومیت این بازیکن و باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود حضور یابند.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی مهدی طارمی از باشگاه ریزه‌اسپور و متعاقب آن شکایت این باشگاه ترکیه‌ای، مهدی طارمی چهار ماه از فعالیت فوتبالی و باشگاه پرسپولیس نیز از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد. پس از این محرومیت کمیته اخلاق با تشکیل فوری پرونده، تحقیقات جدی خود را برای بررسی همه جانبه این موضوع آغاز کرده و با برگزاری نشست‌هایی با حضور کارشناسان بین‌المللی، حقوقی و همین‌طور استماع توضیحات افراد دخیل در این پرونده سعی دارد دلایل این اتفاق را که باعث خدشه‌دار شدن حیثیت فوتبال ایران شده مشخص و افراد خاطی را شناسایی کند.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها