بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
هم تیمی کوین دی بروین از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا نام برد.
تدبیر24»کوین دی بروین بلژیکی که در این فصل هم تاثیرگذارترین بازیکن تیمش یعنی منچسترسیتی بوده در بازی با استوک سیتی که با برتری ۷ بر ۲   شاگردان گواردیولا به پایان رسید، دو پاس گل داد.

برناردو سیلوا با تمجید از عملکرد این بازیکن، گفت‌: واقعا بازی در کنار دی بروین آسان و لذت بخش است. خیلی خوشحال هستم که او را در تیم داریم. فقط درباره او می‌توانم این را بگویم که کوین فوق‌العاده‌ است. از نظر من دی بروین در حال‌ حاضر یکی از بهترین‌های بازیکنان جهان است. من حتی تلاش می‌کنم از او چیزهای زیادی را یاد بگیرم.

سیلوا در پاسخ به این سوال که منچسترسیتی در این فصل بهترین تیم چند سال اخیر بوده است یا خیر، گفت‌: بله. من هم همین فکر را می‌کنم. و از نظر من سیتی این فصل یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر بوده است و من از حضور در آن ابراز رضایت می‌کنم.

منچسترسیتی فردا (سه‌شنبه) شب در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ناپولی می‌رود که این روزها از شرایط خوبی در فوتبال ایتالیا برخوردار هستند.  تیم گواردیولا در هفته‌ نهم لیگ برتر نیز در خانه پذیرای برنلی هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها