بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از عصر فردا در تهران باد شدیدی می وزد.
تدبیر24»کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از عصر فردا در تهران باد شدیدی می وزد.

فریبا گودرزی در گفت و گو با میزان، اظهار داشت:  هوای تهران از عصر امروز بارانی می شود و فردا در پایتخت شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود. بارش ها تا عصر فردا به صورت پراکنده ادامه دارد. به شهروندان تهرانی در خصوص عکس های سلفی و قرار گرفتن در کنار تابلوهای تبلیغاتی هشدار می دهیم. 

وی ادامه داد: این شهر هفته آینده هم بارش باران خواهد داشت. 

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: برای استان های گیلان، مازندران و اردبیل با ورود سامانه بارشی جدید شاهد بارش های زیاد، وزش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود. به همین دلیل اخطاریه لازم را صادر کرده ایم. 

گودرزی افزود: برای گیلان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود. 

به گفته وی تا پایان هفته دما 6 تا 12 درجه کاهش می یابد. تهران، خراسان رضوی و شمال کشور بیشترین کاهش دما را دارند.
برچسب ها: تدبیر24 ، بارش باران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها