بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از مراسم ازدواجش در سال ۱۳۶۱ به روز کرد.
تدبیر24»افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر شاهرخ فروتنیان است که 36 سال پیش زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این بازیگر کشورمان روز گذشته در جشن سی و ششمین سالگرد ازدواجشان، با انتشار تصاویری از مراسم ازدواجش در 36 سال پیش هوادارانش را در این شادی سهیم کرد.
افسانه چهره آزاد

 افسانه چهره آزاد و همسرش

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان در سال 1361

افسانه چهره آزاد با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:سی وششمین سالگرد همراهی ورفقاتمون مبارک. پنجشنبه 22مهر سال 1361

 افسانه چهره آزاد و همسرش

افسانه چهره آزاد متولد سال 1341 در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی «سال های بدون خانه» شروع کرد.

افسانه چهره آزاد و همسرش

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان

افسانه چهره آزاد در 15 سالگی عاشق شاهرخ فروتنیان شد و در نهایت بعد از 5 سال مخالفت پدر در سن 20 سالگی با وی ازدواج کرد، ولی علاقه ای به فرزند نداشتند و صاحب فرزند نشدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها