بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
قربانی:
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری اروپا است، تاکید کرد: اروپا به این بلوغ فکری رسیده که در موضوع برجام مقابل آمریکا بایستد.

تدبیر24»محمدحسین باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به اروپایی‌ها در دیدار با نخبگان گفت: مقام معظم رهبری در این فرمایشات‌شان خیلی از استراتژیک ها و مسائل آینده ایران، اروپا و آمریکا را تبیین کردند، ایشان در فضاهای پر تنش چراغ هدایت را به همه نشان می دهند.

وی افزود: تا به امروز اروپا نتوانسته مستقل عمل کند و حرف بزند. تا به امروز در سیطره آمریکا بوده است، اما اینکه در بحث برجام یک استقلالی را نشان دادند این می تواند نقطه عطفی برای اروپا باشد. قطعا در این فضاهای پرچالش اروپا باید ظرفیت خود را نشان دهد. مقام معظم رهبری هم اشاره فرمودند که درست است اروپا در بحث برجام با آمریکا همکاری نکرده ولی انتظار داریم صداقت خود را به صورت شفاف‌تر بیان کند. اینگونه نباشد فردا روزی به دلیل وابستگی‌های سیاسی، اقتصادی به آمریکا حرفی بزنند و پا بس بکشند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه ادامه داد: این موضوع می تواند در روابط ایران و اروپا در آینده تاثیرگذار باشد. ایران یک بازار خوبی برای سرمایه گذاری اروپا است. فکر می کنم اروپا به این بلوغ فکری رسیده که به دلیل شرایط سرمایه گذاری در ایران در موضوع برجام در مقابل آمریکا بایستد، این مسیر برد برد و به نفع اروپا هم است.

برچسب ها: تدبیر24 ، برجام ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها