بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
عطرها قابل دیدن نیستند اما تاثیر زیادی در جذابیت دارند ولی با این وجود بیشتر ما چیز زیادی درباره عطرها و مواد تشکیل دهنده آن نمی دانیم.

تدبیر24»گل ها مهم ترین ماده تشکیل دهنده عطرها هستند که از گذشته های خیلی دور از آن ها استفاده می شد. عطر گل ها هم برای زن ها و هم برای مردها جذاب و وسوسه برانگیز است. وقتی زنان از عطرهای رایحه گل استفاده می کنند احساس ارتباط خاصی با طبیعت می کنند.

بین عطرهای perfume و عطرهای eau de toilette تفاوت هایی هست

اکثرا از واژه perfume برای توضیح عطرها استفاده می کنند اما همه عطرها از نظر فنی perfume نیستند. انواع عطرهای دیگری هم وجود دارند. مثل eau de parfum، eau de toilette و eau de cologne. تفاوت پرفیوم ها در این است که ساختار رایحه ای قوی تری دارند، خالص ترین مواد تشکیل دهنده در آن به کار برده شده است، روغن های گران قیمت بیشتر و الکل و آب کمتری در آن ها به کار برده شده است. درصد آب بعضی از پرفیوم ها صفر است. به اعتقاد بعضی ها eau de cologne عطر مخصوص مردان است اما این نوع عطرها برای جنسیت خاصی ساخته نمی شوند و رایحه مشابه آن ها با پرفیوم متفاوت است.

عطرها روی هر شخصی بوی متفاوتی دارند

سبک زندگی و بدن در تغییر بوی عطر از فردی به فرد دیگر موثر است. شیمی بدن انسان ها در بوی عطر تاثیر می گذارد. به عنوان مثال سطح pH انسان ها متفاوت است و این یکی از عوامل موثر در متفاوت بودن بوی عطرهاست. نوع خوراک، دمای بدن و محیطی که در آن زندگی می کنید نیز موثر هستند. بوی عطری که در فروشگاه ها روی کاغذ استشمام می کنید با زمانی که به بدن می زنید کاملا متفاوت است. ما آدم ها از جنس کاغذ نیستیم پس بوی عطر روی بدن ما و با گذر زمان متفاوت خواهد بود. پس هنگام خرید عطر باید آن را روی پوست خودتان تست کنید.

تشخیص بوی عطر مناسب سخت نیست

هنگام خرید عطر انواع و اقسام بوها را استشمام می کنید و سردرگم می شوید. در کل انتخاب عطر کمی گیج کننده است. هنگام خرید عطر به شخصیتی که هستید فکر کنید و عطری مناسب شخصیت خودتان انتخاب کنید. به دنبال عطرهایی باشید که بتواند در روحیاتتان تغییراتی ایجاد کند. به عنوان مثال اگر طبیعتا انسان شاد و بانشاطی هستید عطرهایی که حاوی عصاره اسمانتوس گیاهی از راسته نعناسانان است انتخاب کنید. از آن جا که عطرها در طول روز تغییر می کنند بهترین راه برای پیدا کردن عطر مناسب تست کردن آن در طول روز و در موقعیت های مختلف است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها