بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
شرکت ال‌جی اینوتک به منظور تسهیل در تأمین دوربین های گوشی آیفون شرکت اپل، کارخانه‌ جدیدی در ویتنام راه‌اندازی کرده است.
تدبیر24»این نخستین باری است که شرکت ال جی اینوتک ( LG Innotek) برای تامین تقاضای شرکت آمریکایی اپل در یک کشور خارجی، قطعات مورد نیازش را تولید می‌کند.

در واقع باید گفت که شرکت کره ای ال‌جی به منظور کاهش هزینه های خود، اقدام به ساخت و ایجاد کارخانه ای جدید در ویتنام کرد تا در آن بتواند با هزینه تمام شده کمتر و در نتیجه سود بیشتری، دوربین گوشی‌های هوشمند آیفون شرکت اپل را بسازد و تحویل شریک تجاری آمریکایی‌اش بدهد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ال‌جی اینوتک به‌تازگی اعلام کرده است که کار ساخت کارخانه‌ جدید خود واقع در کشور ویتنام را که به ارزش ۲۳۰ میلیون دلار بوده است، به اتمام رسانده و فعالیت‌ آن را به‌ طور آزمایشی آغاز کرده است.

این شرکت قصد دارد در کارخانه جدید و نوساز خود در ویتنام، دوربین های اصلی گوشی آیفون را تولید کند. این کارخانه قرار است هم دوربین های تکی و هم دوربین های دوگانه را که در قسمت پشت گوشی های آیفون نصب می‌شوند را بسازد . ظرفیت تولید این کارخانه ۱۰۰ هزار واحد دوربین است که برآورد می‌شود این شرکت بتواند تا پایان سال جاری میلادی، تعداد واحدهای مورد نیاز را به اپل تحویل دهد.

شرکت اپل از مشتریان همیشگی ال جی اینوتک بوده است. درآمد این شرکت در سال جاری میلادی، معادل ۶.۲ میلیارد دلار برآورد شده که ۳.۵۴ میلیارد دلار آن از فروش  دوربین های گوشی های آیفون اپل بوده است.

ال جی اینوتک نیز برای اپل همواره تامین کننده خوبی به شمار می آمده است؛ به گونه ای که همواره رضایت مدیران، طرفداران و کاربران محصولات اپل را جلب کرده است. هم اکنون نیز با این اقدام جدید خود به ساخت کارخانه در ویتنام، این شرکت کره ای قصد دارد میزان فروش واحدهای موردنیاز اپل را افزایش دهد. از آنجایی که هزینه خدمات و کارکنان در ویتنام یک دهم هزینه آن در کره جنوبی است، می توان گفت این شرکت تصمیم هوشمندانه ای در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری خود، اتخاذ کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها