بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مغازه و کشف 230 فقره سرقت به ارزش20 میلیارد ریال در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر خبر داد.
تدبیر24»سید محمود میرفیضی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از واحدهای صنفی و مغازه‌ها در سطح شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی رد دو سارق مغازه که یک مرد و یک زن بوده را در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی و با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان به سرقت که در پوشش خریدار پس از ورود به مغازه با همکاری یکدیگر با سو استفاده از غفلت فروشنده، اقدام به سرقت می کردند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و 230 فقره سرقت از واحد های صنفی عرضه محصولات لوازم خانگی،خواربار فروشی و پوشاک اقرار کردند.

میرفیضی، عنوان کرد: متهمان همچنین به سرقت از مغازه ها با همدستی افرادی دیگر در سطح شهرستان‌های" قائمشهر، ساری، بابل، آمل، بهشهر، نوشهر، نکا"و استان"خراسان رضوی" اقرار کردند.

میرفیضی، خاطر نشان کرد: با دریافت مشخصات دیگر اعضای این باند، پنج متهم دیگر این پرونده شامل یک زن و چهار مرد در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه شامل لوازم خانگی، البسه و پوشاک و چندین ثوب پارچه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات اموال مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط سه متهم به مالخری نیز شناسایی و دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

میرفیضی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند، افزود: تلاش برای بازگرداندن اموال مکشوفه به مالباختگان با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، مازندران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها