بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
رییس دفتر رییس‌جمهوری:
رییس دفتر رییس‌جمهوری با بیان اینکه تحولات چشم‌گیری در روند خدمت به زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین نسبت به سال‌های گذشته در پایانه‌های مرزی انجام شده است، اظهار داشت: دولت با تمام امکانات به دنبال خدمت رسانی و ارایه تسهیلات برای زوار و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) است.
تدبیر24»محمود واعظی روز جمعه در حاشیه دیدار از پایانه مرزی چزابه با حضور در قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما در مرکز خوزستان و در گفتگوی زنده تلویزیونی، گفت: اقدامات فراوانی طی ایام گذشته انجام شده تا بستر مناسبی برای تردد و اسکان زوار امام حسین(ع) فراهم شود و در جریان سفر خود مأموریت دارم تا چنانچه کمبود و مشکلاتی وجود داشته باشد، هر چه سریع‌تر برای رفع آنها تصمیم‌گیری شود.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با بیان اینکه مردم استان خوزستان و مسئولین استان با تمام وجود خودشان را وفق زائرین امام حسین(ع) کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام شده، زائرین عزیز بتوانند با آرامش، زیارت خود را انجام داده و با امنیت کامل به کشور خود بازگردند.

واعظی با قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولین، اظهار داشت: شور و اشتیاقی که در مردم و مسئولین وجود دارد نشان دهنده آن است که مردم از آنچه مربوط به امام حسین(ع) و اعتقادات‌شان است با تمام وجود استقبال می‌کنند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با تأکید بر اینکه دولت واقعه اربعین را بسیار مهم تلقی می‌کند، تصریح کرد: دولت با تمام وجود و امکانات به دنبال ارایه تسهیلات لازم برای زائرین است.

واعظی خاطر نشان کرد: اجتماع بزرگی که در روز اربعین در کربلا بوجود می‌آید ، اجتماع بزرگ سیاسی، اجتماعی و اعتقادی است و پیام آن برای همه مردم دنیا و مسلمانان و شیعیان، پیام همبستگی و اتحاد است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با بیان اینکه همه باید خودمان را خادم امام حسین(ع) قرار دهیم، اظهار داشت: خادم ابا عبدالله الحسین(ع) بودن افتخار بسیار بزرگی است و باید آن را قدر دانست.

برچسب ها: تدبیر24 ، امکانات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها