بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: راهپیمایی مسلمانان در روز اربعین یک راهپیمایی 20 میلیونی تمام عیار است که نظیر آن در جهان وجود ندارد و دنیا در آن شاهد محبت و مهروزی مسلمانان شیعه و سنی و وحدت آنان است.
تدبیر24»آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ارزش تاریخی 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان ماه برای ما یادآور خاطرات فراوانی است که در طی سال ها برای ما به جا گذاشته است، خاطراتی که به جنایات مزدوران آمریکا باز می گردد.

وی ادامه داد: اولین 13 آبانماه که در یادها ماند، سالروز تبعید امام راحل به ترکیه در سال 1343، بعد از سخنرانی ایشان در رابطه با تصویب لایحه کاپیتولاسیون بود. علی رغم آنچه دشمنان تصور می‌کردند، تبعید امام (ره) به ترکیه شروع راهی برای رشد نهضت بود. بعد از آن نیز ایشان را به نجف تبعید کردند. در نجف نیز ظرافت رفتارهای اجتماعی و فردی امام راحل چنان شایسته بود که نه تنها به عنوان مرجع تقلید علمی و فقهی که از نظر شکل رفتارهای اجتماعی نیز الگو و مرجع قرار گرفتند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: واقعه بعدی که در 13 آبان رخ افتاد، تجمع دانشجویان در حمایت از امام (ره) در دانشگاه تهران بود که با حمله نیروهای رژیم شاه به آنها منجر به کشته شدن بسیاری از دانشجویان شد، اما همین اتفاق نیز سبب محکم تر شدن پایه های انقلاب شد.

وی افزود: در نهایت نیز سیزدهم آبان بعدی که در یادها ماندگار شد و امام (ره) نیز آن را انقلاب دوم نامیدند، تسخیر لاله جاسوسی توسط دانش آموزان انقلابی بود. بعد از این واقعه بود که دولتی های بسیاری به دلیل ترس از آمریکا از دولت موقت استفعا دادند، اما رهبر انقلاب همچنان در راه خود استوار ماند و از استقامت در راه خدا ترسی به خود راه نداد.

طباطبایی نژاد گفت: 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز است. در سراسر کشور باید در راهپیمایی این روز شرکت داشته باشیم تا به جهانیان اعلام کنیم که از این تهدیدها، تحریم ها و مبارزات آمریکا نسبت به کشورهای اسلامی و به خصوص ایران هیچ  ترسی نداریم و آن را محکوم می کنیم. امروز شاهدیم که آمریکا چه تلاشی برای تجزیه و جدایی در ایران و عراق و ... دارد و نباید نسبت به آن بی اعتنا باشیم. امام جمعه اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی، اظهار کرد: ائمه اطهار این روزها را برای پیاده رفتن به سمت حرمین مطهر در نظر می‌گرفتند. ما نیز امروز باید در این حرکت شرکت کنیم. این قدم‌ها بسیار ارزشمند هستند، چرا که به دنیا نشان می دهد، ما این چنین به اولیای خود عشق می ورزیم. این حرکت جمعی هر روز بیش از پیش ارزش مانوری بیشتری پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: راهپیمایی مسلمانان در روز اربعین یک راهپیمایی 20 میلیونی است که نظیر آن در جهان وجود ندارد و دنیا در آن شاهد محبت و مهروزی مسلمانان شیعه و سنی و وحدت آنان است. بسیاری از مردم حتی از مذاهب دیگر هستند و در این راهپیمایی شرکت می‌کنند. این حرکت یک مانور اسلامی است که عزت مسلمانان را سبب می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، مانور بزرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها