بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
عضو هیات رییسه کمیته سیاسی به بیان برخی نکات قابل طرح در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پرداخت و گفت که رییس مجلس در این جلسه درباره آخرین تحولات منطقه صحبت کرد.

تدبیر24»جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری یک جلسه غیرعلنی چنددقیقه‌ای پیش از آغاز نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این جلسه آقای لاریجانی رییس مجلس به تشریح و تبیین مسائلی درباره آخرین تحولات منطقه پرداخته و نکات مهمی را متذکر شدند.

وی افزود: آقای لاریجانی درباره احتمال وقوع برخی ماجراجویی‌ها در منطقه که می‌تواند باعث به هم ریختگی اوضاع شود و باوجود اوضاع نابه‌سامان در لبنان، رییس‌جمهوری و دیگر مسئولان این کشور ازجمله حزب‌الله لبنان عملکرد خوبی داشته و مردم این کشور حتی اهل سنت و مسیحیان با احساس مسئولیت و رویکرد عقلانی خود مانع از افزایش تشنج در منطقه و این کشور شدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس مجلس در این جلسه غیرعلنی یادآور شد: به‌گفته آقای لاریجانی محمدبن سلمان و دولت آل سعود ماجراجویی‌هایی را آغاز کرده و به نظر می‌رسد هیچ خط قرمزی برای خود متصور نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: رییس مجلس بر آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای کنترل شرایط منطقه سخن گفت و تاکید کرد که جمهوری اسلامی همواره با طمانینه با این مسائل برخورد می‌کند.

میرزایی در پایان گفت: آقای لاریجانی همچنین تاکید داشت که تمامی این ماجراجویی‌ها و اقدامات غیرمنطقی در منطقه برای این است که به‌زعم خود در مسیر توسعه که ازسوی جمهوری اسلامی ایران در حال طی شدن است، وقفه و خللی ایجاد کنند. آن‌ها سعی دارند با این اقدامات مانع از جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشورمان شوند و این مسئله، دقیقاً همان نکته‌ای است که باید بیشترین تمرکز را بر آن قرار دهیم و این مسائل نباید خللی در مسیر توسعه و آرامش کشور ایجاد کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، لاریجانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها