بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
تیم ملی فرانسه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی روسیه حضور خواهد داشت.
تدبیر24»تیم ملی فرانسه به عنوان تیمی مدعی در حالی به جام جهانی می‌رسد که همگان آن را مدعی جدی قهرمانی می‌دانند. حضور بازیکنان بزرگ و ستاره در پست‌های مختلف باعث شده فرانسه تیمی مدعی در قواره قهرمان باشد.

اولین افتخار فرانسه در عرصه جام جهانی در سال ۱۹۵۸ رقم خورد که این تیم مدال برنز جام جهانی را به دست آورد. در دهه ۸۰ حضور میشل پلاتینی و ریموند کوپا باعث شده بود تا این تیم در جام جهانی ۸۲ در رده چهارم و در جام جهانی بعد هم در رده سوم قرار گیرد. بعد از افت چند ساله در این تیم، در سال ۹۸ بود که تیم امه ژاکه توانست قهرمانی در جام جهانی را با هنرنمایی زیدان به دست بیاورد. دو سال بعد این تیم قهرمان یورو هم شد تا فرانسه قدرت بلامنازع جهان باشد. با این حال حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۰۲ همه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؛ جایی که بدون زدن گل حذف شد. فرانسه در جام جهانی ۲۰۰۶ به فینال صعود کرد ولی این بار ایتالیا در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. در جام جهانی ۲۰۱۰ فرانسه در مرحله گروهی حذف شد و در دوره قبل نیز این تیم با شکست یک بر صفر برابر آلمان در یک چهارم نهایی حذف شد.

فرانسه اکنون با حضور نفراتی چون هوگو لوریس، اومتیتی، کوشینلی، رافائل واران، دمبله، ام‌باپه، پوگبا، کانته، گریزمان، ماتئودی، لمار و ژیرو، مارسیال تیمی پرستاره است که فقط به قهرمانی فکر خواهد کرد.

* ستاره

پل پوگبا بهترین بازیکن جوان جام جهانی در دوره قبل

پل پوگبا

ستون تیم ملی فرانسه در خط هافبک که توانست همکاری خوبی با کانته داشته باشد، در تیم ملی فرانسه ستاره بوده است و به خوبی می‌داند چه انتظاراتی از او برای رساندن خروس‌ها به موفقیت وجود دارد. او در جام جهانی گذشته جایزه بهترین بازیکن جوان را به خود اختصاص داد و حالا در ۲۴ سالگی به پختگی کامل رسیده است تا میدان‌داری کند و بتواند عملکرد درخشان خود را تکرار کند. او ۵۰ بازی برای فرانسه انجام داده است و ۸ گل نیز در این بازی‌ها برای فرانسه انجام داده است.

* سرمربی

دیدیه دشان از سال ۲۰۱۲ سرمربی فرانسه بوده است

دیدیه دشان

این مربی از سال ۲۰۱۲ روی نیمکت تیم ملی فرانسه بوده است و حضور او در این چند ساله باعث شده است تا دشان تجربه خوبی از حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه داشته باشد. او در یورو ۲۰۱۶ می‌توانست فرانسه را به قهرمانی برساند ولی در دیدار نهایی برابر پرتغال شکست خورد و تیم او نایب قهرمان شد ولی فدراسیون فوتبال فرانسه به او اعتماد کرد. او در جام جهانی قبل هم روی نیمکت فرانسه بود. دشان که به عنوان کاپیتان توانست جام جهانی را بالای سر ببرد، می‌خواهد این افتخار را به عنوان سرمربی هم تکرار کند.

* تیم ملی فرانسه در یک نگاه

افتخارات: قهرمان جام جهانی ۹۸ و قهرمان یورو ۲۰۰۰ و ۱۹۸۴

بهترین گلزن: تیری آنری (۵۱ گل زده)

بیشترین بازی: لیلیان تورام (۱۴۲ بازی)

نحوه صعود: تیم نخست گروه A

عملکرد دوره قبل: حذف در مرحله یک چهارم نهایی برابر آلمان

هم‌گروه‌ها: پرو، دانمارک، استرالیا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها