بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
روحانی در همایش وحدت اسلامی:
رئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که «توطئه بزرگی که قدرت‌های جهانی علیه ملت‌های منطقه طراحی کرده بودند نقش برآب شده است»، گفت: پایه‌های اصلی تروریسم در منطقه فروریخته است اما راه مسلمانان همچنان باید تا ریشه کن شدن همه عوامل در منطقه ادامه یابد.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی سخنانی در همایش بین‌المللی وحدت اسلامی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام صادق‌(ع) و همچنین هفته وحدت اسلامی به همه مسلمانان اظهار کرد: امسال کنفرانس وحدت اسلامی در شرایطی آغاز به کار کرده است که ما با دو حادثه شیرین و تلخ مواجه هستیم؛ حادثه شیرین منطقه ما پیروزی‌های ارزشمند ملت‌های منطقه و ارتش‌های منطقه بر تروریسم است. مردم و ارتش عراق، مردم و ارتش سوریه، مردم و ارتش لبنان و همه آن‌هایی که در مبارزه با تروریسم از این کشورها حمایت کرده‌اند امروز خوشحال و سرافرازند که پایه‌های اصلی تروریسم در منطقه فرو ریخته شده است.

مبارزه با تروریسم تا محو همه اشکال آن ادامه یابد/ آنان که در برابر داعش جنگیدند، حق بزرگی بر منطقه و جهان دارند/ قدرتها و برخی دیگر به جای تشکر از مبارزان علیه تروریسم، بدنبال توطئه های جدید در منطقه اند/ بخش تلخ تحولات اخیر؛ بی پروایی برخی دولت های منطقه در همکاری با رژیم صهیونیستی است/ دشمنی با مقاومت منکر بزرگ در جهان اسلام است و نخبگان، علما و جوانان اجازه آن را نخواهند داد /کشتار مسلمانان تمدن نیست/هدف اول استکبار و صهیونیسم فرصت سوزی از طریق اختلاف افکنی میان کشورها، اقوام و مذاهب منطقه است.

رئیس قوه مجریه افزود: توطئه بزرگی که قدرت های جهانی، استکبار و صهیونیسم علیه ملتهای منطقه طراحی کرده بودند، بخش اعظم آن نقش بر آب شده است. البته راه مسلمانان علیه تروریسم همچنان باید تا ریشه‌کن شدن همه عوامل و اذناب آن در منطقه ادامه یابد.

وی همچنین بیان کرد: آن‌ها که در عراق علیه تروریست‌ها جنگیدند حق بزرگی بر گردن منطقه، امنیت و ثبات منطقه و بر گردن همه جهانیان دارند. این تروریسم تهدید تنها برای منطقه نبود بلکه تهدید برای جهان بود. برای اروپا و آمریکا هم تهدید بود؛ بنابراین همه انسان‌هایی که علاقه‌مند به ثبات و امنیت جهانی هستند باید از رزمندگان صف مقاومت در برابر تروریست ممنون باشند و متشکر که متاسفانه این چنین نیست.

روحانی اظهار کرد: به جای این‌که از این دولت‌ها و همه آنهایی که در مبارزه با تروریسم تلاش کرده‌اند، به جای تشکر در فکر تضعیف و توطئه علیه آن‌ها هستند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سوریه از تروریسم نجات خواهد یافت دیر یا زود، ملت عراق متحدتر از همیشه خواهد بود دیر یا زود، کرد و شیعه و سنی برادرانه در کنار هم خواهند بود و عراق توسعه یافته‌ای را خواهند ساخت.وی همچنین بیان کرد: یمن هم از دست متجاوزین نجات خواهد یافت و ملت فداکار یمن متجاوزین را پشیمان خواهند کرد. همه این‌ها درست است.
برچسب ها: تدبیر24 ، سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها