بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
ترين‌هاي هفته شانزدهم ليگ برتر
تراکتورسازي در هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر به عنوان بهترين تيم هفته معرفي شد
تدبیر24: هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 7 ديدار و صدرنشيني تراکتورسازي به پايان رسيد.


به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

ذوب آهن صفر - استقلال خوزستان يک

تراکتورسازي يک - پرسپوليس صفر

مس کرمان 2 - راه‌آهن سورينت صفر

سايپا 2 - داماش 3

نفت 2 - فجر سپاسي صفر

ملوان 2 - صباي قم يک

فولاد صفر - سپاهان صفر

استقلال صفر - گسترش فولاد صفر

**
ترين‌هاي هفته شانزدهم ليگ برتر:

در هفته شانزدهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 14 گل به ثمر رسيد تا در هفته کم گل ليگ شاهد ميانگين 1.75 گل در هر مسابقه باشيم

در اين هفته ديدار تيم‌هاي سايپا و داماش با 5 گل پرگل‌ترين ديدار و دو ديدار از جمله استقلال با گسترش و فولاد و سپاهان به عنوان کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**
بهترين تيم هفته: تراکتورسازي

در هفته شانزدهم مس کرمان به اولين برد خود در رقابت‌هاي امسال رسيد و داماش هم در خانه سايپا هر 3 امتياز بازي را از آن خود کرد. استقلال خوزستان نيز در خانه ذوب‌آهن به يک پيروزي ارزشمند رسيد اما عنوان بهترين تيم هفته به تراکتورسازي مي‌رسد که موفق شد ضمن پيروزي در بازي بزرگ هفته به عنوان صدرنشين جديد ليگ برتر خود را معرفي کند.

ضمن اينکه ديدار خانگي اين تيم نيز به عنوان پرتماشاگرترين ديدار هفته معرفي مي‌شود .

**
ناکام هفته: استقلال، پرسپوليس و فيرات

در اين هفته استقلال بهترين بخت صدرنشيني را در يک ديدار تقريبا راحت از دست داد، پرسپوليس هم براي تداوم صدرنشيني کم آورد و در تبريز نتيجه را واگذار کرد و سايپا هم با تفکرات مربي خارجي خود يعني انگين فيرات در خانه مقابل داماش شکست خورد تا اين 3 به عنوان ناکامان هفته معرفي شوند.

**
بازيکن هفته: فروزان

در هفته شانزدهم بازيکنان زيادي در برتري تيم‌هاي خود نقش بسزايي را ايفا کردند از جمله کريم انصاري‌فرد که با گل 3 امتيازي خود تيمش را تا رده اول جدول بالا برد، با اين حال عنوان بهترين بازيکن هفته به محسن فروزان، دروازه‌بان گسترش فولاد تعلق مي‌گيرد که نقش پررنگي را در کسب نتيجه تساوي تيمش در تهران مقابل استقلال ايفا کرد. بدون شک در نبود فروزان، گسترش شکست سنگيني را مقابل استقلال متحمل مي‌شد.

**
مربي هفته: افشين ناظمي

در هفته‌اي که سپري شد نفت، مس، تراکتور و ملوان در خانه خود موفق به برتري در آغاز نيم فصل دوم شدند، اما کار بزرگ را داماش انجام داد که توانست در کرج مقابل يکي از تيم‌هاي خوب ليگ يعني سايپا هر 3 امتياز را از آن خود کند تا عنوان بهترين مربي هفته به سرمربي اين تيم، افشين ناظمي برد.

**
رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته شانزدهم:

8
گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم

7
گل: لوسيانو پريرا (فولاد) - سجاد شهباززاده (سايپا

6
گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) - جلال رافخايي (ملوان) - رضا نوروزي (نفت)

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها