بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
دیدار حساس تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر موسوم به دربی ایتالیا با تساوی خاتمه یافت.
تدبیر24»تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر شنبه شب دربی فوتبال ایتالیا را به میزبانی یووه برگزار کردند که در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.

در نیمه نخست این بازی حساس دو تیم تلاش زیادی برای دست یافتن به گل انجام دادند که ثمری نداشت. ضربه سر مانژوکیچ که در آخرین دقیقه نیمه نخست به تیر دروازه اینتر اصابت کرد مهمترین اتفاق این نیمه بود.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی تهاجمی را در دستور کار داشتند. در دقیقه ۶۸ خدیرا می توانست دروازه اینتر را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت.

با این تساوی تیم اینتر ۴۰ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. یوونتوس با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر در قیاس با ناپولی در رده دوم قرار گرفت.

این نتیجه البته بیشتر از همه ناپولی را خوشحال کرد چرا که این تیم در صورت پیروزی مقابل فیورنتینا در روز یکشنبه می تواند بار دیگر صدرنشین شود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها