بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
وزیر بریگزیت انگلیس اعلام کرد که این کشور به دنبال دستیابی به توافق تجارت آزاد جامعی با اتحادیه اروپا است.
تدبیر24»دیوید دیویس، وزیر دولت انگلیس در امور خروج این کشور از اتحادیه اروپا بر ضرورت دستیابی به توافق تجارت آزاد جامعی میان لندن و بروکسل تأکید کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد، انگلیس به دنبال آن است تا این توافق زمان کوتاهی پس از خروج کشورش از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ به امضا برسد.

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس پس از دستیابی به توافق اولیه در مذاکرات بریگزیت و راهیابی این مذاکرات به مرحله بعدی، به دنبال آن است تا ابعاد متعدد روابط کشورش با این اتحادیه را مشخص کند.

به رغم اظهارات اخیر وزیر بریگزیت انگلیس، مقام‌های اتحادیه اروپا می‌گویند که پس از خروج انگلیس و تبدیل شدن آن به یک «کشور ثالث» درباره پیمانی حقوقی با لندن مذاکره خواهند کرد.

دیویس در مصاحبه‌ای اظهار کرد: موضوع مهم این است که ما فرآیند جدا شدن را به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که به دسترسی به بازار آسیبی نرسد.

برچسب ها: تدبیر24 ، انگلیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها