بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
همزمان با انتشار اخباری درباره برگزاری نشست سه‌جانبه میان اردن، فلسطین و مصر در قاهره، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد که این نشست دوجانبه است و اردن در آن حضور ندارد.
تدبیر24»سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالله دوم، پادشاه اردن در نشست امروز(دوشنبه) در قاهره حضور نمی‌یابد و این نشست تنها میان طرف فلسطینی و مصری برگزار می‌شود.

پیش از این منابعی به المیادین و الجزیره اعلام کرده بودند که پادشاه اردن در این نشست حضور دارد اما به گفته قاهره این نشست تنها میان محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر خواهد بود.

هدف از برگزاری این نشست بررسی تحولات فلسطین بعد از به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی آمریکاست.

بسام راضی، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر تأکید کرد: پادشاه اردن دوشنبه به قاهره نمی‌آید و نشست میان سیسی و عباس خواهد بود.

به گفته راضی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز امروز در سفری یک روزه به قاهره می‌رود.

به گفته خبرنگار المیادین عباس روز یکشنبه فورا رام‌الله را به مقصد قاهره ترک کرد. پس از آن ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد که سیسی از عباس برای نشستی در قاهره دعوت کرده است. این نشست بعد از گفتگوی تلفنی سیسی با عباس و پادشاه اردن برگزار می‌شود.

در این گفتگوی تلفنی رهبران فلسطین، اردن و مصر بر لزوم اتخاذ اقداماتی برای لغو اقدام ترامپ درباره قدس که اعتراضات گسترده جهانی را به دنبال داشته تأکید کردند.

این تحولات بعد از یک روز از برگزاری نشست اتحادیه عرب برای بررسی پیامدهای اقدام ترامپ و دو روز قبل از سفر عباس به ترکیه برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی رخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها