بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
اولین مجموعه داستان تام هنکس با ترجمه محمد جوادی توسط نشر افق منتشر می‌شود.

تدبیر24»محمد جوادی (مترجم) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از ترجمه مجموعه داستان تام هنکس خبر داد و گفت: این مجموعه داستان اولین اثر داستانی تام هنکس بازیگر شناخته شده هالیوود و برنده جایزه اسکار است که به نظر می‌رسد او با این مجموعه داستان به عرصه نویسندگی هم وارد شده است.

او در توضیح بیشتر درباره این مجموعه داستان بیان کرد: مجموعه داستان مذکور که Uncommon Type; some stories نام دارد ۱۷ داستان را شامل می‌شود. داستان بیشتر حول و حوش موضوع ماشین تحریر می‌گردد و در تمامی داستان‌ها ماشین تحریر چه پررنگ و چه کمرنگ نقش دارد.

این مترجم افزود: مجموعه داستان تام هنکس را قرار است نشر افق منتشر کند و حق رایت آن را هم از ناشر خارجی خریداری کرده است.

محمد جوادی ۲۴ عنوان کتاب در حوزه ادبیات ترجمه کرده که ازجمله آنها می‌توان به رمان‌های «اتاق» اثر اما داناهیو، نشر افراز، «۲۶۶۶» اثر روبرتو بولانیو، و سه‌گانه «گذرگاه» اثر جاستین کرونین در نشر کتابسرای تندیس اشاره کرد. وی همچنین مترجم رمان‌های جوزف بویدن کانادایی در ایران است.

برچسب ها: تدبیر24 ، تام هنکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها