بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
برخی افراد ماشین خود را به اندازه خانواده شان دوست دارند. برخی نیز بر این باورند که ماشین آنها از هر چیز دیگری در این جهان برای آنها با ارزش تر است، بخصوص اگر این ماشین یک ماشین گرانقیمت باشد.
تدبیر24»صاحبان چنین خودروهایی برای انجام کوچکترین تعمیرات شاید مجبور به پرداخت هزاران دلار باشند. به همین دلیل کسی دوست ندارد با چنین ماشین هایی تصادف کند یا  ناخواسته خسارتی به آن وارد کند.

 این اتفاق ناخواسته ای بود که به تازگی برای یک مرد سالخورده فقیر چینی  رخ داد. وی ناخواسته بر روی یک ماشین BMW خراشی ایجاد کرد. اما این تمام ماجرا نبود. این مرد فقیر بلافاصله پس از این اتفاق، یادداشتی به همراه یک شماره تلفن برای صاحب ماشین گذاشت و در داخل پاکت نیز 100 یوآن پول به عنوان پیش پرداخت قرار داد. وی در این یادداشت قول داد بقیه خسارت ماشین را هر ماه بصورت قسطی به صاحب ماشین پرداخت نماید.

 صاحب ماشین که یک تاجر چینی  بود، پس از مشاهده این یادداشت تحت تاثیر صداقت این مرد فقیر قرار گرفت و از وی دعوت کرد تا با هم ملاقاتی داشته باشند. پس از این دیدار و شنیدن  شرح ماجرای زندگی مرد فقیر، صاحب ماشین از او خواست تا از این به بعد در شرکت خودش مشغول بکار شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، حادثه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها