بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
هافبک ارمنستانی منچستریونایتد آینده مبهمی بعد از درگیری با ژوزه مورینیو دارد.
تدبیر24»هنریک مخیتاریان، این فصل را  در منچستریونایتد خیلی خوب شروع کرد ولی رفته رفته دچار افت فاحشی شد و همین مساله باعث شد که ژوزه مورینیو این هافبک ارمنستانی را حتی جزو بازیکنان نیمکت نشین خودش هم قرار ندهد.

این بازیکن ۲۸ ساله در هفت بازی‌اش از هشت مسابقه اخیر منچستریونایتد غایب بوده و جایی در تیم مورینیو نداشته است. شنیده‌های رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که مورینیو از این بازیکن بسیار ناراحت است و همین باعث شده تا به صراحت از انتفاد از این هافبک ارمنستانی بپردازد.

در طرف مقابل، مخیتاریان این انتقادات را ناعادلانه توصیف کرده است.

منچستریونایتد باید فردا (یک‌شنبه) در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف وست برومویچ برود؛ دیداری  که به احتمال زیاد مخیتاریان در آن غایب است.

گفته می‌شود در صورت ادامه‌ این روند او در زمستان یا تابستان پیش رو به اینتر خواهد پیوست.

برچسب ها: تدبیر24 ، مخیتاریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها