بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۱۶ نفر از اراذل و اوباش پایتخت و پلمب شدن ۵۹ قهوه خانه خبر داد.
تدبیر24»سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح ارتقاء امنیت و آرامش در تهران بزرگ و دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین محلات گفت: در طرحی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادیم ۲۱۶ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات را دستگیر کردیم که ۵۰ نفر از آنها زیر ۲۰ سال بودند و بعد از آموزش، اخذ تعهد تحویل خانواده ها شدند.
رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: همچنین در این مرحله از طرح ۵۹ قهوه خانه و پاتوق اراذل و اوباش اعمال قانون و پلمب شد.
رحیمی تأکید کرد: ما در ۲۴ ساعت گذشته از این اراذل و اوباش، ۳۵۰ قبضه سلاح سرد از جمله قمه، چاقو، دشنه و باتوم کشف و ضبط کردیم. همچنین ۶۳ دستگاه موتورسیکلت که برای سرقت، زورگیری و انجام حرکات ناایمن کننده مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین تجهیزات ممنوعه ای مانند دستبند، گاز اشک آور، مواد روان گردان و تجهیزات پلیسی کشف شد که اراذل و اوباش برای جرایم از آنها استفاده می کردند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: در یک مورد هم خودرویی با آرم پلیس که در محلات شمال تهران مانور می داد و راننده آن با این خودرو، اقدام به عرض اندام و رفتارهای خارج از عرف می کرد، دستگیر و روانه زندان شد.
رحیمی اظهار داشت: این فرد با ماشین خود اخاذی نمی کرد اما بیشتر قصد خودنمایی داشت.
وی گفت: همچنین یک نفر از رجزخوانان فضای مجازی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری گروه ۴ نفره که درختان محله سعادت آباد را آتش می زدند، تصریح کرد: این گروه ۴ نفره، به درختان آسیب می زدند.
رحیمی ادامه داد: در این عملیات کشفیات ما یا از طریق کار اطلاعاتی بوده و یا گزارشات مردم. لذا مردم باید اطمینان داشته باشند، اطلاعاتی که به پلیس می دهند محرمانه است و در اختیار هیچ کس قرار نمی گیرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قهوه خانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها