بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و موافقت استاندار تهران، مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند.
تدبیر24»بنابر اظهارات الماسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران؛ به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و موافقت استاندار تهران، مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند.

وی افزود: این در حالیست که این تعطیلی شامل دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند، نمی شود. همچنین دانشگاه ها نیز تعطیل نیستند و این تعطیلی تنها شامل مدارس است.


به گزارش ایسنا، همچنین صادقی رئیس مدیریت بحران شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه مدارس و ادارات شهر تهران تعطیل نیست عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی تعطیل نیستند.     

به گزارش ایسنا، نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز ضمن بیان اینکه هیچ خطری گسلهای تهران را تهدید نکرده و جای نگرانی نیست گفت: روزانه در کشور بین ۶۰ تا ۷۰ زمین لرزه ثبت می شود، نمی توان زلزله را پیش بینی کرد و ادعای مطرح شده صحیح نیست.

به گفته وی، پس از وقوع زلزله، وزیر کشور در تماس تلفنی دستوراتی را ابلاغ کرد. در جلسه متخصصان که عصر دیروز برگزار شد در مورد گسل اشتهارد ابراز نگرانی شده بود اما هیچ خطری گسل های تهران را تهدید نکرده و نگران گسل‌های پایتخت نیستیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها