بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
محمود احمدی نژاد، درحالی پنجشنبه هفته گذشته به بوشهر سفر کرد که هیچ خبری از حامیان سرشناس بوشهری وی نبود و حتی کسانی که تمام قد به دفاع از وی می‌پرداختند در میتینگ سیاسی وی که در یک سالن برگزار شد، حضور نیافتند.
تدبیر24»روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه روایت خود از سفر احمدی‌نژاد به بوشهر نوشت: احمدی نژاد در سفر یک روز خود پس از ورود به بوشهر و استقبال بسیار سرد در فرودگاه بوشهر و حضور در گلزار شهدای این شهر با عده‌ای از خانواده‌های شهدا مواجه شد که با دردست داشتن پلاکاردهایی از سخنان رهبری از او پرسیدند شما زمانی دم از ولایت می‌زدید امروز چه شده که علیه ولایت هستید؟ در بازدید از ساحل بوشهر نیز عده‌ای از مردم که متوجه حضور وی شدند موضع گیری وی در مقابل رهبری را مورد انتقاد قرار دادند. رسانه‌های منتسب به اصولگرا در بوشهر نیز سفر اخیر احمدی نژاد و سخنرانی وی را تحریم کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها