بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به منظور بررسی تحولات صورت گرفته در پرونده‌های آشتی ملی با هم دیدار می‌کنند.
تدبیر24»یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه با عزام احمد، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و مسئول پرونده روابط ملی با جنبش فتح توافق کردند که عباس و هنیه برای پیشبرد پرونده‌های آشتی ملی و حل مسائل و اختلافات باقی مانده با هم دیدار کنند.

این دیدار به احتمال زیاد زیر نظر مستقیم مصر در قاهره برگزار خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه همچنین از پیشرفت جزئی در دو پرونده کارمندان و برق غزه خبر داده و اعلام کردند که رامی حمدالله، نخست وزیر دولت وفاق ملی و رئیس کمیته اداری و حقوقی که قرار است مساله کارمندان دولتی در نوار غزه را مورد بررسی قرار دهد، دستور عضویت "محمد رقب" رئیس سابق دفتر کارمندان دولتی و رئیس کنونی دفتر نظارت اداری و مالی در نوار غزه در کمیته اداری و حقوقی را داده است.

گفته می‌شود حمدالله با درخواست حماس برای پیوستن سه تن از کارشناسان به کمیته مذکور را قبول کرده است. این کارشناسان عبارتند از: یوسف کیالی سرپرست وزارت دارایی در غزه، محمد عابد رئیس دفتر کارمندان دولتی و محمد رقب.

برچسب ها: تدبیر24 ، عباس و هنیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها