بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
عملکرد سایت منافقین نشان می‌دهد که این سایت در روزهای قبل از آشوب‌های اخیر هر روز حداکثر ۲ تا ۳ خبر منتشر می‌کرده است، اما در روزهای اخیر حجم اخبار این سایت به شدت افزایش پیدا کرده است.

تدبیر24»طی یک هفته گذشته اعتراضاتی در سطح کشور شکل گرفت که در ابتدا منشأ اقتصادی داشت و بیشتر شعارها بر روی بحث گرانی و مطالبات مالباختگان مؤسسات اعتباری متمرکز بود، اما در ادامه این تجمعات به آشوب‌هایی تبدیل شد که حمایت بسیاری از گروهک‌های ضدانقلاب و منافقین را برانگیخت. در این میان، با بررسی سایت سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، حمایت همه‌جانبه این سازمان از آشوب‌های اخیر به خوبی مشخص می‌شود.

عملکرد سایت منافقین نشان می‌دهد که این سایت در روزهای قبل از آشوب‌های اخیر هر روز حداکثر ۲ تا ۳ خبر منتشر می‌کرده است، اما در روزهای اخیر حجم اخبار این سایت به شدت افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر، در این چند روز، سه پیام از سوی مسعود رجوی، که هیچکدام با صدای خود وی نیست، منتشر شده که طرفدارانشان را دعوت به آشوب و قیام مسلحانه کرده است.

خبرهای اولیه منافقین بیشتر بر جنبه‌های اقتصادی تأکید می‌کرد

حمایت منافقین از آشوب‌های تهران

مریم رجوی:  سلام به‌شهیدان راه آزادی در قیام مردم دورودبه‌خانواده‌های شهیدان و به‌مردم دورود و استان لرستان و هموطنان‌مان در سراسر ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم.
توهین به سردار سلیمانی و مقام معظم رهبری
سایت منافقین مطالب زیادی از حمایت مقامات اروپایی و آمریکایی از آشوب‌های چند روز اخیر منتشر کرده است
پوشش دادن حمایت وزیر خارجه انگلیس از آشوب‌ها در ایران توسط منافقین

برچسب ها: تدبیر24 ، حاج‌قاسم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها