بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بهمن ماه امسال رئیس فدراسیون جهانی اسکی به اردبیل سفر می‌کند تا از ظرفیت‌های اسکی استان اردبیل از نزدیک دیدن کند.
تدبیر24»ایوب بهتاج در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استانداری اردبیل اظهار کرد: بعد از سال‌ها انتظار پیست اسکی آلوارس در سرعین از شکل آموزشی بیرون آمده و قرار است از امسال مسابقات ملی و بین‌المللی در آن برگزار شود. 

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار قرار است در سالجاری و بر اساس تقویم فدراسیون مسابقات اسکی در تمام رده‌های سنی از 11 تا 14 بهمن‌ماه در آلوارس برگزار شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه اسفندماه امسال و خرداد سال آینده اردبیل میزبان دو رویداد اسکی روی یخ و روی چمن است، بهمن ماه رئیس فدراسیون جهانی اسکی به اردبیل سفر کرده و از نزدیک پیست آلوارس و فندقلو را مورد بازدید قرار می‌دهد. 

بهتاج گفت: خرداد سال آینده ما در پیست فندقلو میزبان مسابقات جهانی اسکی روی چمن خواهیم بود که قرار است با حضور کشورهای مختلف برگزار شود. 

وی تصریح کرد: اسفند ماه امسال نیز در پیست آلوارس سرعین مسابقات بین‌المللی اسکی روی یخ با حضور چند کشور برگزار خواهد شد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با همکاری فرمانداران نمین و سرعین قرار است راه ارتباطی به این دو پیست بهبود یافته تا زمینه تردد راحت گردشگران و اهالی اسکی فراهم آید. 

بهتاج ادامه داد: برگزاری این رویدادها با تاکید استاندار اردبیل می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری زمستانی باشد تا تحقق شعار زمستان بیدار اردبیل را شاهد باشیم. 

عضو شورای اداری استان اردبیل از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی برای برگزاری مسابقات اسکی، صعود زمستانی به سبلان و همچنین برنامه‌های ورزشی متعدد در قالب جشنواره زمستانی سرعین که نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد خبر داد. 

 بهتاج اظهار کرد: امیدواریم با ثبت این رویدادها در تقویم فدراسیون جهانی اسکی و همچنین فدراسیون اسکی کشورمان همه ساله در زمستان شاهد برگزاری رویدادهای جهانی و بین‌المللی در این رشته مهیج و جذاب باشیم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها