تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
وزیر علوم درباره دانشگاه فنی و حرفه ای:
دانشگاه فنی حرفه ای نمونه واقعی دانشگاه نسل سوم است که کار آفرینی و مهارت آموزی در آن به شکل عملی اجرایی شده است.
تدبیر24 :وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه دکتر شریعتی تهران گفت : دانشگاه فنی حرفه ای نمونه واقعی دانشگاه نسل سوم است که کار آفرینی و مهارت آموزی در آن به شکل عملی اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی دکتر محمد فرهادی اظهار داشت : تقویت دانشگاه فنی و حرفه ای از اولویت های اصلی وزارت علوم است زیرا مسئله مهارت آموزی ، کار آفرینی و رفع نیاز بازار کار محور برنامه های امروز وزارت علوم برای توسعه مراکزآموزش عالی و رشته های  دانشگاهی است .
وی با اشاره به تصمیم درست دولت برای انتقال دانشگاه فنی حرفه ای به وزارت علوم گفت : پس از این انتقال برخی مشکلات  نظیر انتقال  ساختمانها و کارگاهها به دانشگاه بوجود آمده است که امیدواریم با هماهنگی بیشتر وزارت آموزش و پرورش مرتفع شوند.
دکتر فرهادی افزود : مسئله تصویب ساختار دانشگاه فنی و حرفه ای و تبدیل وضعیت مدرسان این دانشگاه به  عضو هیئت علمی در معاونت آموزشی و مرکز هیئت امنای وزارت علوم در جریان است و در آینده نزدیک نهایی می شود.
وزیر علوم با تاکید مجدد بر برنامه وزارت علوم بر مهارت آموزی رشته های دانشگاهی گفت : گذراندن دوره های چند ماهه کارورزی دانش آموختگان سایر دانشگاههای کشور در مراکز دانشگاه فنی حرفه ای از جمله شیوه های اجرای این برنامه است.
  دکتر فرهادی گفت : دانشگاه فنی حرفه ای باید رشته های جدید خودرا در حوزه های جدید فناوری روز ، متناسب با نیاز امروز بازار کار و با شیوه های متفاوت از سایر دانشگاههای کشور ایجاد کند.
براساس این گزارش ،  در جریان این بازدید و نشست مشترک ،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ، روسای دانشکده های فنی و حرفه ای تهران و چند نفر از مدرسان دانشگاه فنی حرفه ای دیدگاههای خود را با دکتر فرهادی مطرح کردند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
با درود خدمت وزیر محترم و سپاس از اهمیت خاصی که ایشان نسبت به دانشگاه فنی حرفه ای ابراز داشته اند. آنچه که قطعا آشکار است رسیدن به توسعه پایدار در دانشگاه فنی حرفه ای، لازمه اش نیروی انسانی متخصص و مجرب در این دستگاه می باشد ، لذا از آن مقام عالی وزارت استدعا دارد که با توجه به شرایط خاص و تغییرات بوجود آمده در این چند سال اخیر در این دانشگاه نسبت به مدرسان این دانشگاه توجه ویژه را مورد عنایت قرار دهند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها