بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۵۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
تدبیر24:احمد حكيمي پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و نماینده فعلی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اظهارات اخیر نادر قاضی پور نماینده ارومیه گفت: طبیعتا چنین اظهاراتی که در ملاء عام و میان مردم مطرح می شود در شان یک نماینده مجلس نیست. نماينده اسبق مجلس افزود: نماینده وقتی وارد مجلس می شود نه نماینده یک حوزه انتخابیه که نماینده همه مردم است و در برابر کل ملت ایران مسئول است؛ در نتیجه از این جایگاه باید صحبت کنیم و این نماینده حتما لازم است در اظهاراتی که کرده تجدید نظر کند و این گونه اظهار نظرها در تراز یک نماینده مجلس نیست.
‎حکیمی پور گفت: ان شاء الله وی اظهاراتی را که کرده و موجب رنجش خاطر مردم مخصوصا بانوان کشور شده است جبران كند .
‎وی ادامه داد: من به عنوان فردی که در مجلس بوده ام و خودم آذری هستم از عرقی که آقای قاضی پور ادعا می کند بیشتر نداشته باشم کمتر هم ندارم.
‎دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان این که چنین چیزی را نمی شود به حساب عرق آذری گذاشت گفت: مردم آذربایجان همیشه پیشتاز فداکاری در کشور بوده اند و هیچ تفکیک و تمیزی نمی شود بین قومیت ها گذاشت و دامن زدن به این گونه امور بر خلاف منافع ملی ماست.

‎وی افزود: کشور ما مانند یک مینیاتور و فرش بسیار زیبا است که با نقش و نگارهای خوب در هم تنیده شده است؛ چنین صف بندی ها و مسائل را دامن زدن و پرداختن به آن قطعا به ضرر منابع ملی است و در جایگاه نمایندگی باید جدا از این امر پرهیز کرد
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها