بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
تدبیر24:  خطيب نماز جمعه اين هفته تهران گفت: آل سعود ابتدا در لواي خادم بودن جنايات انجام مي‌داد، اما خدا را شكر چهره واقعي آنها را خدا به ما نشان داد. آيت‌ا... امامي كاشاني با اشاره به جنايات آل سعود در منطقه خاورميانه ادامه داد: ببینيد اين آل سعود چه بلايي بر سر جهان اسلام آورده است. الان مي‌بينيم كه با يمن، بحرين، سوريه، عراق، فلسطين و لبنان چه مي‌كند. اين بشارتي است كه خداوند در قرآن به ما داده كه روزي حق بر همگان آشكار مي‌شود. امامي كاشاني افزود: كاش دنياي اسلام مثل شيعيان به امام عصر (عج) توجه مي‌كرد. اگر به حضور ايشان توجه داشتند جهان اسلام اينگونه نمي‌شد. البته همه دنياي اسلام به قيام حضرت مهدي (عج) معتقد هستند ولي اينكه ايشان در دنيا حضور دارند و نقشه‌هاي استعمار را مطالعه مي‌كنند و اوضاع جهان را مي‌بينند مختص شيعه است. وي گفت: اگر همه منتظر بودند جهان اسلام به يك جزيره امن تبديل مي‌شد. از اين رو به جهان اسلام توصيه مي‌كنيم كه روايت‌ها را بخوانند و مردم را به آينده اسلام با انتظار اميدوار كنند. اگر مردم حجاز اين عقيده را داشته باشند ديگر آل سعود نمي‌تواند بر آنها حكومت كند. وي با اشاره به ضرورت اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي يادآور شد: نبايد شرايط مان به گونه‌اي باشد كه بيگانگان بر ما مسلط شوند. از همين رو هم مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي را طرح كردند چرا كه اقتصاد شاهرگ است. جهان اسلام نبايد فقير باشد. يك چيزهايي را هم بايد خودمان رعايت كنيم. آمار مي‌دهند كه شش برابر سرانه دنيا نان مصرف مي‌كنيم. چقدر از اين مصرف واقعي است و چقدر آن را دور مي‌ريزيم؟ خطيب نماز جمعه اين هفته تهران همچنين گفت: برقي كه ميلياردها براي كشور هزينه بر است چرا بايد سه برابر كشورهاي ديگر دنيا در خانه‌هاي ما مصرف شود؟ چرا اين همه خرج مي‌كنيد؟ اين كارها كار شيطان است. در استفاده از كولر، بخاري، برق و امثال آن زياده روي مي‌كنيم كه باز هم تاكيد مي‌كنم همه آنها كارهاي شيطان است. همه آنها روش كار شيطان است. دولت صدا و سيما بايد آمارها را درست به مردم اعلام كند و مجلس نيز آنها را بررسي كند. مردم بايد بدانند كه چطور انرژي و غذا را دور مي‌ريزند.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها