بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
امیر سرتیپ ناصرگودرزیدر حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
 تدبیر24: امیر سرتیپ دوم ناصر گودرزی از برگزاری نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی،دفاعی و انتظامی جهموری اسلامی ایران خبر داد،گفت:این همایش که به مدت سه روز با حضور بالاترین مقامات نظامی ،سیاسی،کشوری و لشکری به منظور تبیین مواقع بحق جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می کند.

گودرزی دبیر این همایش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:این همایش به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور 85 وابسته نظامی از 50 کشور جهان برگزار می شود.

وی افزود:در این همایش علاوه بر تبیین مواضع بحق ایران در ابعاد مختلف از جمله بحث دیپلماسی دفاعی و سیاسی کشور نیز دنبال می شود.همچنین با توجه به جایگاه رفیعی که ایران در منطقه دارد آخرین تحولات منطقه ای از جمله بحث چگونگی نقش نمایندگان نیروهای مسلح در خارج از کشور در برخورد با موضوعاتی که مرتبط با جمهوری اسلامی ایران است نیز مورد بررسی قرار می گیرد. 

سرتیپ ناصر گودرزی تصریح کرد:مشترک بودن برخی مسائل در این همایش حائز اهمیت است و وحدت فرماندهی بیشتر نمود پیدا می کند. همچنین درک مشترک بیشتری از مسائل را خواهیم داشت.با توجه به اینکه در حوزه های ماموریتی بیش از 50 دفتر نمایندگی وابستگی نظامی ، دفاعی و انتظامی  در خارج از کشور داریم این گردهمایی که برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی  اتفاق می افتد نقطه عطفی برای توسعه و تقویت وحدت خواهد بود.

دبیر این همایش خاطر نشان کرد: حضورمان در حرم مطهر امام راحل و شروع همایش با تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س)در واقع تاکید بر این  است که هر آنچه که اقدام می کنیم ماحصل اندیشه های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران است و بخش عمده ای از آموزش ها بر این اساس اندیشه های امام راحل استوار است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، امام راحل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها