بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
همزمان با سراسر جهان گردشگران خارجی حاضر در جزیره کیش با حضور در جشنی به استقبال سال نو میلادی رفتند و جهانی عاری از خشونت ، صلح و دوستی را آرزو کردند.
تدبیر24: در این جشن که با حضور بیش از 400 نفر از گردشگران خارجی چهارشنبه شب در یکی از مراکز اقامتی جزیره کیش و به همت شرکت هواپیمایی کیش ایر برگزار شد، حاضران به صورت جمعی سرود آغاز سال نو را زمزمه کردند.

اجرای موسیقی های شاد ، نمایش دلقک ها ، آتش بازی ، نور افشانی ، قرعه کشی و اهدای بلیط رفت و برگشت کیش به دبی برای دو نفر از شرکت کنندگان از بخش های جشن سال نو میلادی در جزیره کیش بود .

' مرادیا ویلا ' از کارمندان سفارت فیلیپین در ایران با ابراز خوشحالی از برگزاری این جشن ، صلح و دوستی و جهانی عاری از خشونت را برای همگان آرزو کرد.

وی افزود : باید به یکدیگر عشق بورزیم و به همنوعان خود در هر نقطه ای از جهان که با مشکل روبرو هستند کمک کنیم ، آرزو می کنم تمام مردم دنیا در آرامش و جهانی بدون درگیری و جنگ ،زندگی کنند.

ویلا جزیره کیش را محلی امن برای گردشگران خارجی عنوان کرد و گفت : به رغم تبلیغات در آنسوی مرزها در مورد ایران ،ما از حضور در این منطقه و میهمان نوازی ایرانیان راضی هستیم و تبلیغات کشورهای غربی دروغی بیش نیست.

وی رابطه بین دو کشور ایران و فیلپیین را بسیار خوب دانست و گفت : ما نیز همچون ایرانیان طالب صلح و دوستی در جهان هستیم و این نقطه اشتراک ماست.

مدیرمرکز اقامتی گردشگران و کارکنان خارجی در جزیره، برگزاری این جشن را به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) از پیامبران آسمانی دانست و گفت : محوریت این جشن دوستی ، بخشندگی و مهربانی است .

'سیاوش واشقانی فراهانی' افزود: گردشگران خارجی از خانواده های خود دور هستند و برای اینکه احساس دلتنگی نکنند این جشن را برپا کردیم تا شبی به یاد ماندنی برای آنان رقم بخورد.

حضور نمادین بابانوئل و اهدا هدایا به تعدادی از شرکت کنندگان از بخش های دیگر این مراسم بود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها